Powered by ZigaForm version 2.9.6.7

Incredere

Orice relatie se bazeaza pe incredere. Increderea o capeti in urma discutiei cu profesionistii. Consilierea corecta a clientilor nostrii e un semn al increderii ce o avem in capacitatile noastre profesionale.

Traditie

Incepand cu anul 1994, familia Crutescu a fost printre primii producatori de ferestre, jaluzele exterioare si usi de garaj din Romania. Si traditia nu se opreste aici.

Seriozitate

Seriozitatea sta la baza calitatii, a inovatiei si a apropierii fata de client. Soral Technik contribuie la acestea cu multa constiinciozitate si seriozitate.

Experienta

Experienta nu e revelatie, ci o acumulare de date. Este sursa cunoasterii, noi am acumulat-o de-a lungul anilor, in urma specializarilor la firme de talie internationala, participarii la numeroase targuri internationale si abonarii la reviste de specialitate din Germania.

Profesionisti

Avand la baza experienta acumulata, Soral Technik realizeaza retete personalizate pentru fiecare proiect in parte.

Parteneriat

Seriozitatea, experienta, profesionalismul cu care am tratat de-a lungul anilor orice relatie comerciala, au dus la un parteneriat de succes cu clientii nostri ( acestia revenind de fiecare data la serviciile noastre ).

De ce Soral Technik:

1) Pentru ca este o afacere de familie, cu traditie in domeniu din anul ’94. Familia Crutescu a fost printre primii producatori de ferestre, jaluzele exterioare, usi de intrare, usi de garaj din Romania.

2) Pentru ca investeste in know-how prin: specializari tehnice, participari la targuri internationale, abonamente la reviste de specialitate din Germania, legaturi permanente cu reprezentantii tehnici ai furnizorilor.

3) Pentru ca aloca resurse necesare: timp si know-how nelimitat pentru orice proiect.

4) Pentru ca toate discutiile referitoare la consiliere tehnica, ofertare, masuratoare, executie, supervizare montaj se poarta cu aceeasi persoana.

5) Pentru ca in portofoliu se regasesc peste 2.500 de proiecte cu grad de dificultate mediu si ridicat; in proportie de 90% sunt proiecte unifamiliale.

6) Pentru ca ofera pretul corect si nu se foloseste de tehnici de marketing.

7) Pentru ca proiectele realizate sunt de tip ‘custom made’: analizam foarte atent dorintele clientului rezultand astfel retete individualizate.